Oldalak

2010. november 27., szombat

Felforgatva

Igazából az elmúlt napok során voltak olyan óráim amik során ráértem gondolkozni. Azt hiszem változtam az elmúlt 2 év után. Felnőtt feladatokat is eltudok látni,gondolok egy csekk befizetésére,hivatalos ügyek intézésére,ugyanakkor megmaradtam a magam kis gyermeteg világában annyi különbséggel a régi életemhez képest,hogy önmagamat egyre kevesebb emberrel osztom meg. Rájöttem nem az a lényeg,hogy kinek mennyi "barátja" van hanem az,hogy harcol valamiért.

Nem igazán szoktam mostanában blogot írni,mert őszintén megvallva magamra sem marad időm,nem,hogy erre de megpróbálok változtatni rajta:)

Sokat melózok,minden fűszálba kapaszkodok a kis szabadidőmet pedig szeretném a családommal tölteni. De igyekszem most már minden mozzanatát megosztani az életemnek.

Röviden összefoglalva az elmúlt hetem:
1 héttel ezelőtt nem voltam suliban,volt mit pótolnom. Telefonon ne keressen senki,mert rajtam kívül álló okok miatt azzal most nem rendelkezek. Zsoltival beszéltem,éli az életét az Edittel. Annyit tudok jelenleg az egész Zsoltis dologra mondani,hogy jó,hogy valaki 0 felelősségtudattal tovább bír lépni és nem törődik azzal,hogy mit hagyott maga után. Köszönöm innen is a sok ígéretet és a 0 cselekedetet,biztosan ezt érdemeltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES