Oldalak

2010. április 27., kedd

Szerenád

Elmentünk az angol tanárnőhöz szerenádozni bár az egészhez vegyes érzelmekkel állok.

Eleve nem értem,hogy mire jó ez az egész. Elmegy egy csomó fiatal és kurva hamisan,úgy,hogy sem a dallamot sem a szöveget nem tudják kornyikálnak valahol ahova lehet alig találnak oda….

A csajokkal a tablónknál találkoztunk. Elmentünk vettünk 2 üveg pezsgőt….ami kibaszottul szar volt:D

Nagy nehezen megtaláltuk hol lakik a tanárnő és,mint lenni szokott várnunk kellett:P

Tök szép a tanárnő lakása,elvoltam… Azt nem mondom,hogy jaj de jól éreztem magam,mert nem igazán találtam a helyemet,nem éreztem oda valónak magamat. Nem az az életfelfogásom,hogy igyál,igyál még,kicsit kilógtam….hiába bírom a piát…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES