Oldalak

2010. április 25., vasárnap

Jelenleg

Jön az érettségi és még nem igazán tudom mit is kezdek majd magammal XD Nem izgulok de eddig lusta voltam,mint a föld majd kitalálok valamit.

Több barátom lett idén. Eddig egy négyes fogatban voltam tag (Zsófi,Móni,Melinda,én) de most jóval több barátom lett és ez tök jó.

Idén ott leszek a Viva Comet-en,mert jön Cascada és imádom(L) meg persze a Szigeten nem hagyhatom ki a 30 Seconds To Mars-ot. Jááááááááááááj jön Jared Leto magyarba,ki a franc hitte volna ezt?!?

Jövőre a Kodolányiba járok majd 0.ba és a Keróba 13.-ba,kemény lesz:)

Meg persze visszaszerezzük Vivi,mert mint a közelebbi hozzátartozók tudják,egy „kedves” hölgynél van úgy,hogy nem igazán tudunk mit tenni ellene és ez idegesít de most úgy néz ki jön a megoldás.

Icával kibékültem aminek nagyon örülök,nem jó haragban élni senkivel főleg úgy,hogy mindketten hülyék voltunk….de legalább rájöttünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES