Oldalak

2010. április 27., kedd

Őszintén

Sokat segített,hogy már egy embernek elmondtam… Köszönöm Szasza,remek barát vagy és nem is tudom elmondani,hogy milyen sokat segítettél azzal,hogy meghallgattál.

Egy vallomás. Narkolepsziám van :( Aki nem tudja mi ez: „A narkolepsziában szenvedő beteg kontrollálhatatlan álmosságot él meg, képtelen ébren maradni napközben, gyakran hirtelen, szinte ájulásszerűen alszik el, majd 15 perc után kipihenten ébred. A hallucinációk elalváskor, vagy alvás közben jelentkeznek.”

Tudom ez nem hangzik olyan vészesen hiszen ki nem élte meg,hogy álmos és majd elalszik. De ez nem ennyire egyszerű,ez ijesztőbb annál.

Ha suliban vagyok akkor suli után az egész napomat az alvás tölti ki,hétvégenként a 24 órából 20-at biztosan alvással töltök és ez sajnos nem arról szól,hogy szeretek aludni.

A suliban nem bírok figyelni,nem,hogy figyelni ébren maradni sem. Múltkor Kubinka óráján, utoljára meg ofő óráján aludtam el,csöppet sem kellemetlen.

Itthon lassan ott tartok,hogy enni nem tudok,mert csak alszom. Elaludtam már fürdés közben, pisilés közben….

Előfordult már,hogy a buszon aludtam vagy orvosi rendelőben. Eltudja valaki képzelni,hogy milyen amikor küzdök az ellen,hogy aludjak és hiába feszítem ki a szememet elalszok? Az orvosnál olyan szinten elaludtam a váróban,hogy majdnem egy idegen pasi vállán feküdtem és végül arra ébredtem,hogy majdnem leesek a székről és lefejelem a padlót. Mindenki engem nézett azt hitték részeg vagyok, vagy legalábbis drogos…

Erre az okos ember válasza le kell feküdni és akkor nem lesz ilyen,egy vidám válasz,hiába alszok 20 órát utána ismét elalszok.

Rossz dolog nézni,hogy valaki vidáman tud msn-ezni én pedig megkapom,hogy bunkó vagyok,mert már egy beszélgetést sem tudok úgy eltölteni,hogy ébren vagyok. Már nem érzem magam ép embernek sőt semmilyennek.

Mit érnek az álmok ha képtelen vagyok kivitelezni?

Elkellene mennem orvoshoz….De mikor? Ha suliban vagyok nem tudok,ha nem megyek suliba kirúgnak a sok hiányzás miatt,ráadásul ilyen helyre időpont kell amire meg megkapom lehet el fog baszni egy kocsi,mert elalszom az úton….

Kellemetlen már az osztályba is bemenni. Megkérdezik miért nem voltál? Erre a válasz,mert elaludtam? Komolyan mondom kiröhögnének. Meg ezzel hogyan menjek el a házi orvoshoz igazolásért? Csókolom elaludtam? Eleve utál,nem adna különben sem.

Most legalább pár ember tudja mi a narkolepszia…. Remélem már nem nézik le azokat akik olyan szerencsések,mint én és ebben szenvednek:’(

Ui.: Ma olyan ügyes voltam,hogy bevágtam a lábam és eltörtem a kis ujjamat. Ilyen geneteikai hulladéknak a levegőt szívni is vétek,maradjon több azoknak akik nem olyan nyomorultak,mint én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES