Oldalak

2014. február 10., hétfő

Zsolt "barátunk" hűvösön

A legtöbb idejáró Zsolt miatt van jelen,ez kétségtelen.

2-3 alkalommal találkoztam vele az elmúlt időben,mindig rabláncon volt. Nem tudom pontosan mennyi időt kapott a sitten a dolgaiért,szerintem lassan szabadul. Csúnya élete lesz ha kikerül,sokan haragszanak rá,kb. a pallós lóg a feje fölött.

A sok szarságból amit okozott lassan kikeveredek....nem egy álmatlan éjszaka,nehéz nap van mögöttem,de megoldottam mindent.

Utolsó találkozásunkkor azt magyarázta a bíróságon,hogy ő még mindig ugyanazt érzi irántam,mint régen. Szerény véleményem alapján az okozott kár fejében úgy gondolom életében nem érzett semmit,de ha tévedek és valamit szeretne tőlem,akár bocsánatot is kérni (amit kétlek) kérném szépen,hogy hanyagoljon, sehol,semmilyen formában ne keressen meg. Én éppenséggel hatalmas sajnálatot és szánalmat érzek egy ilyen egysejtű iránt,mint ő (elnézést az egysejtűektől), semmi mást nem szeretnék csak nyugalmat. Kedves Gergőm és Lászlóm,akiről hallott illetve ismer,hatalmas örömmel várják és nem biztos erőszakmentes verzióval üdvözlik ha a közelembe jön. Igazán megható,hogy még a sitten is rólam és a gyerekemről érdeklődik DE Isten a tanúm,ha a gyerekem közelébe mer jönni,kiejti a nevét,ránéz,én magam teszek róla,hogy többet nem vesz levegőt,nyugodtan veheti fenyegetésnek is!

2 megjegyzés:

  1. Annyira szomorú, hogy NEM változik :( Szegény :) Kati Ceglédről

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig örülök ha írsz,hiszen ha valaki akkor Te tudod,hogy ő milyen "ember".

      Rengeteg ideig hittem az összeesküvés elméleteiben, hogy ő egy áldozat,mindig rosszul jönnek ki számára a dolgok. De van egy pont amikor nyilvánvaló,hogy mániákus hazudozó,egy szava sem igaz,annyit hazudott,hogy már maga sem tudja ki is ő valójában.

      Reménykedtem miután nagy nehézségek árán megszabadultam tőle, hogy a lánya érdekében jó útra tér. Szegény kislány nem tehet róla,hogy ő az apja... De nem,neki jó az,hogy mások becsapásából él,másokat tesz tönkre,a gyerekét nem látja felnőni.

      Azt hiszem ha ki is engedik valamikor nem lesz sokáig az élők között. Ha valami csoda folytán mégis életben marad ugyanezt foglya folytatni.

      Engem már nem érdekel,kifizettem a magam tanulópénzét,méghozzá igen sokat. Engem hagyjon békén..... Egyedül azért írok róla,hogy másokat figyelmeztessek,akik felé tartozása van tudják mikor lehet számítani az ismételt ténykedésére.

      Hiszek benne,hogy az Úr megbocsájt,de neki nem fog! Nem bánja amit tett,az ilyen még tisztítótűzig sem jut.....

      Törlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES