Oldalak

2013. szeptember 25., szerda

Szavak embere

Sokan mondják,hogy elég jó beszélőkével lettem megáldva de az utóbbi évek megpróbáltatásai mindinkább az emberi kommunikáció elutasítására és ismételten írás felé sodor.

Azt a tanácsot kaptam,hogy ne írogassak ki mindent nyilvánosan,mert ezzel jókora támadó felületet engedek azoknak akik szeretnének piszkálni. Réges régen nem írtam,ettől függetlenül ugyanolyan az életem,bele kell törődnöm,hogy sosem volt normális és nem is lesz,bárhogyan is kapálózok érte.

Nem írtam egy árva betűt sem mégis hallom vissza a véleményeket rólam...olyanoktól akik nem is ismernek vagy nem is találkoztak velem soha,egy pár perces facebook beszélgetésre alapozva kapok ítéleteket. Úgy döntöttem inkább kitombolom magam,leírom ami bánt,ami foglalkoztat. Ha valakinek nem egyezik a véleménye az enyémmel vagy csak a stíluson idegesíti azt megértem,de azt,hogy a sok unatkozó érzelmileg fogyatékosnak úgyis szúrom a szemét,hogy egy szót sem szóltam azt viszont nem.


Itt vagyok újra,lehet szeretni,lehet utálni. Megírom a kedves kis posztjaimat a több,mint egy évem hallgatásáról. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES