Oldalak

2012. június 15., péntek

Vizsga

Kissé időzavarosan de büszkén jelentem,hogy a szóbeli vizsgáimon is túl vagyok :) Most már én is szakmatulajdonos vagyok! Kereskedő vagyok hivatalosan is. Büszke vagyok az eredményeimre,összességében 5-s lett,egyedül a 12. év végén letett érettségi tárgyam közgáz-marketing nem pont olyan,mint ahogy szeretném de ez még belefér.
A túlzottan személyes adatokat eltüntettem :)



Most már munkakereső vagyok:)

Voltam az Árkádban egy 2 órás boltlátogatáson. Kedves a főnökjelöltem,a bolt is nagyon tetszik. Elkiabálni nem szeretném,majd ha már bővebben tudok valamit akkor jelentkezek a dologgal:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES