Oldalak

2012. május 4., péntek

Elfoglaltság

Sulinak hivatalosan vége:) Elkezdődött a felkészülési időszak,már csak a vizsgák vannak hátra. Szép 6 év volt az biztos,itt lettem felnőtt,itt kötődtek számomra a legfontosabb barátságok,itt tapasztaltam meg a munka és a siker örömeit:) Most kell belevetnem magamat a tanulásba,még szerencse,hogy csak át kell olvasnom gyakorlatilag a dolgokat,mert az agyam szivacsként szív magába mindent:D

Újabb újdonság a kis életemből.
Nagyon megtetszettek a süthető gyurma ékszerek,most én is elkezdtem foglalkozni velük:) Látok egy kis reményt,hogy nem vagyok végtelenül tehetségtelen,az Alíz segítségével még nekem is menni fog. Hamarosan jelentkezek a saját ékszer kollekciómmal:) Hip-hip-hurrá

Facen nyitottam egy oldalt,szeretnék like-ot kérni rá,köszöntem:)
Hivatalos webshop :) Katt és like!

Most amiket felteszek ékszereket szinte mindegyik 500 Ft:)

Érzelmi életemben semmi hatalmas változás nincs. Nem tudom néha eldönteni,hogy ez jó vagy rossz....de kezdek rájönni,hogy Ő sem olyan tökéletes,mint gondolom. Lehet,hogy számomra egy félisten de a viselkedése alapján csak egy gyarló ember...nem tudom minek csinálja ezt velem,néha 2 pofon kellene neki és helyreugrana az agya. Lényeg tekintetében nem tagadom,hogy fontos volt,fontos és mindig is fontos lesz de a vakságát nem tudom megbocsájtani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES