Oldalak

2012. május 14., hétfő

Más ölel át....

Azon kevés emberek krémje akik közel állnak hozzám tapasztalják,hogy kicsit megzuhanva szemlélem az életet jelenleg. Egyedül érzem magam,nagyon de nagyon. Egyetlen ember létezik ezen a bolygón akinek elhiszem az egész monológját amit az életről mond. Valahogy megnyugtat amikor kioktat,a legnagyobb megpróbáltatások közepette is csak a jelenléte mérhetetlen békét eredményez a kis lelkemben. Vannak dolgok amik megszűnnek,átalakulnak,újak jönnek létre de ez örök. Hapikám te meg kösd fel a gatyád,mert szétkaplak:D
Nem értem miért a kioktatás,kinek mi köze van ahhoz,hogy éppen mit,kivel és hol csinálok. Nem szeretem a szenteskedést főleg nem olyanoktól akik nálam milliószor nagyobb bűnöket követtek el. Nekem jó ez az élet,semmi törvényellenes dolgot nem követek vagy követtem el az meg ha valaki agyilag korlátolt ne rajtam élje ki. Mindenki előtt ott van a lehetőség csak élni kell vele.
Nincs semmiféle tévképzetem sem,hogy én vagyok a világon a legszebb sőt még olyant sem gondolok,hogy az utcában ahol élek én vagyok a legszebb,mert ez nem így van,egy átlagos lány vagyok,semmi más. De rohadtul nem átlagosan fogok reagálni a sok bunkó,törtető pénisszel rendelkező díszbuzira. Elegem van,hogy nekem kell hazudni azért,hogy felfogják nem akarok tőlük semmit,mindig én találjak ki valami indokot,hogy ne bántsam meg őket. Sajnálom,1000 felé nem tudok szakadni és nem is akarok. Biztos van a számotokra is a világon valami nagyon kedves lány kitalálva de ez nem én vagyok. Akivel akarom a kapcsolatot tartani az szerintem tisztában van vele.1 kezemen megtudom számolni,hogy hány férfi van az egész világon aki fontos nekem. Lehet jönni azzal a dumával,hogy beképzelt vagyok vagy sokat hiszek magamról bár szerintem ez nem így van. Érdekhajhász sem vagyok. Elég rövid az a lista ami alapján megállapítom,hogy érdekel e valaki vagy nem, az agyagi helyzet ezen nem szerepel maximum olyan szinten,hogy ne a híd alatt lakjon az illető.
"Extrás" kék szemem
Utálom,hogy nem mehetek ki kutyát sétáltatni,mert sok részeg idióta betalál. Mit kellene csinálnom? Testőrt kellene alkalmaznom vagy 2 méteres pasim kellene,hogy legyen? Tény,van amikor finoman is megfogalmazva de kurvásan nézek ki DE ilyenkor vagy buliba megyek vagy valami eseményre vagyok hivatalos,esetleg csak randim van,nem ilyen szerkóban sétáltatok pl. kutyát. Jó,hogy nem zsákot fogok hordani,hogy egyes alakok bírjanak a far**ukkal.

3 megjegyzés:

  1. nagy igazság. egyébként nyugodtan küldj el nyersen a picsába ha kell :D engedélyezve van :D

    Énvagyokaz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem pont rád gondoltam :D Te nem vagy pofátlan meg semmi olyasmi:)

      Törlés
  2. :D Gondoltam, bár azon pasik közé tartozom akik szívesen elennének veled pár boldog órácskát...napot...hete...évet :P

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES