Oldalak

2010. november 15., hétfő

Miért a nagy hallgatás avagy hova lettem

Előszokott fordulni,hogy pár napot nem írok de ilyen sokáig elér ritka.

Igazából tegnap akartam írni azzal kapcsolatban,hogy mi van velem, meg Zsoltis dolgokról...erre a véletlen (vagy ki tudja minek köszönhetően) felhívott Zsolti. Nem igazán értettem minek köszönhetem a hívását hiszen arra nem méltatott,hogy megadja nekem az új számát,rejtve szokott hívni erre most meg a semmiből előkerül és 20 percig beszél velem. Sok embert ismerek onnan amerre járkál és szarul esik,hogy még mindig hazudik nekem. Nem értem miért nem érti meg,hogy ő állít egy dolgot másik 6 ember szintén egy dolgot. Akkor kinek hiszek? A saját szememnek és a másik 6 embernek.


Még mindig nem tudom,hogy mit gondoljak konkrétan róla......Amióta elment itt Pécsen nagyon nagy a víz hangja. Rengeteg ember járt itt nálunk,hogy adjuk meg az elérhetőségét de amit én magam sem tudok sajnos nem tudom megadni. Sokan panaszkodtak,hogy pénzt adtak neki ő meg baszott bármit is elintézni. Részemről csak annyit tudok mondani,hogy az én életemet is enyhén szólva megnehezítette. Gyakorlatilag majdnem magántanuló lettem,hogy melót tudjak vállani,tanuláson  kívül ha van 5 percem akkor a neten próbálok egy kis pénzt keresni,szó szerint ember feletti erővel kell küzdenem,hogy helyrehozzam a történteket. 


Sokan észrevették,hogy baj van,mondják is,hogy nem ilyen voltam. Még mindig próbálom az áll mosolyt színlelni de egyre gyakrabban kiesek a szerepemből és a sírás kerülget. Úgy érzem nem vagyok elég erős,elég ügyes ahhoz,hogy megoldjam. Mélyebb perceimben a depresszió folytogatt. Egyre több ember tudja nagy vonalakban mi a baj és csodálkoznak,hogy bírom még. Muszáj bírnom,nem adhatom fel.


Egyetlen támaszom Lackó:) Vele tud egyedül az agyam kikapcsolni és nem arra gondolni mennyi dolgom lenne,milyen hatalmas bajban vagyok. Ha csak az ágyamon ülök mellette akkor is érezem,hogy ez varázslat. Mint a mágnes vonz magához. Néha ökörködünk és előadjuk a másiknak,hogy nem is érdeklődünk a másik iránt de elég ha egy méteren belül állunk  a másikhoz és elvesztjük az irányítást a gondolat felett és csak ölelni és csókolni tudjuk a másikat.


A legnagyobb bajban történt meg a legjobb dolog is velem. Mint ahogy írtam a legtöbb közösségi portálon egy angyal,ezzel a szóval lehet jellemezni.

"Drága egyetlen Lacim(L)!
Te vagy a legszebb és legfontosabb ajándék az életemben. Minden másodpercem csodálatos amit veled,a karjaidban tölthetek. Hiszek az angyalokban,mert te az vagy a számomra,óvsz és védesz,szeretsz,megbecsülsz. Szerelmünk nem származhat máshonnan,mint az angyaloktól,mert kizárt,hogy van ennél az érzésnél tisztább és mélyebb.
Köszönöm,hogy vagy nekem,életem végéig minden pillanatomban csak a tied akarok lenni:)"


Merem állítani szerelmes vagyok és megtaláltam az igazit. Hihetetlen,hogy az emberben milyen érzéseket tud kelteni egy másik ember. A legnagyobb bajban is támogat, egyetlen nézéséért úgy érzem,megérte minden. Nem bánom egy percét sem a sok megaláztatásnak. Olyan fura....mindig a közelemben volt csak nem tudtunk a másikról. Tényleg nem léteznénk a másik nélkül. Rossz ha csak 3 percet nincs mellettem,megérzem a hiányát. Ő a legnagyobb oka annak,hogy itt vagyok nem pedig a föld alatt. Elég csak annyit mondania nekem amikor könny szökik a szemembe,hogy "szeretlek,rám mindenben számíthatsz". Hallom,hogy elcsuklik a hangja és remeg,mert fél elveszít engem. Minden pillanatban érzem,hogy szeret és ennél jobb dolog nem is kell.
Lackó egyik 2 éve készült képe....mindig csak azon gondolkozok,hogy vajon hol voltunk és miért nem találkoztunk előbb(L)

2 megjegyzés:

  1. SZijjah ADél!! Te mi ez a party amit a Lexie-k rendeznek?? Ez a Bisex Erotic PArty.. XD
    Ezt ő szervezi vagy mi a ló...
    Ez nagyon komoly. Kemény 14 éves és egy 35 évessel kavar(Mondjuk én még minig nem hiszem h ZSolti csak 35..nah mind1)Aztán ilyen Bisex partykat szervez?? Te tudsz erről vmit?:D

    Puxy:Nixii(L)

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Jó,hogy szoltál most meg is néztem,hogy miről beszélsz Lexievel kapcsolatban.

    Hallottam már a partyról eddig még volt is benne valami hitem de miután megláttam,hogy miket írt róla egy enyhe röhögőgörcs kapott elXD

    Sztárvendég Jared Leto meg Andy Sixx XD Hát nem tudom:D Zsolti egész élete során nem keresne annyit amennyivel eme fent említett 2 személy egyikét is megtudnák hívni.

    Szerintem Edit vicc,semmi más....Ő veszi komolyan a blogot aki ilyen kacsahíreket irogat....nem tudom...

    Az egész egy kamu,ennyit tudok mondaniXD

    Adél

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES