Oldalak

2011. szeptember 17., szombat

Kallódva a világban

Nem szeretek segget csinálni a számból de valahogy mindig sikerül. Egy hónapja írtam utoljára és csak röpke nyaralásként említettem amíg nem leszek....aztán lett a dologból a már fent említett hosszú távollét. Hiába ígérem,hogy írni fogok ha nem úgy jön ki a lépés ahogy tervezem. Nem is ígérgetek ezentúl,mert semmi értelme. Facen posztolom ha írtam,így akit érdekel megtudja onnan nem kell fölöslegesen a blogot nézegetnie. Akinek még nem vagyok ismije facen itt jelölhet:
http://www.facebook.com/AngelEmoStar

Nem mondhatni,hogy történt valami eget rengető dolog az életemben,nem nyertem meg a lottót,nem lettem híres író,nem lett gyerekem:D Szóval nagyon nagy események nem történtek,szokásos Adélos dolgok viszont igen. Most tanulok egy kicsit aztán folytatom agyament ömlengésem ebben a csodálatos blogban:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES