Oldalak

2011. február 9., szerda

Mit és a gondolat ha kevés az idő?!?

Igazából azt veszem észre magamon,hogy rengeteg hatás és aminek következtében mindenről van egy kialakult véleményem. Szeretem megosztani a gondolataimat,mert szerintem van értelmük és segíthetek vele más embereknek. A blognak köszönhetően nem egy ismerősre tettem szert akiket nagyon megszerettem,vagy akadtam olyan blogra amit olvasva elcsodálkozok azon,hogy a nálam jóval fiatalabbak között is akadnak olyanok akik értelmes,emberi és fontos érzésekről írnak.

Az időm nem engedi meg általában,hogy annyit írjak,mint amennyit szeretnék...és ez így rossz nekem,szeretek írni,szeretem,hogy olvassák és a negatív kritikákat is építően fogom fel,jó stresszlevezetés nekem ha leírhatom ami velem történik vagy gondolok....mivel van egy kis szabadidőm (ami köszönhető annak,hogy nem mentem suliba....) irkálok egy kicsit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES