Oldalak

2011. január 10., hétfő

Jelen,jövő

Nem fogok ódákat zengeni magamról,hogy mekkora egy zseni vagyok,hogy létrehoztam az újított blogot. Szerintem jó lett,nekem tetszik,vidámabb,mint volt,olyan Adélos. Akinek van ötlete mit változtassak rajta vagy mi lenne még jó bele az írjon komit:) Szeretettel várom
Most értem haza a rendőrségről (ahol szinte már állandó vendég vagyok,héten ismét megyek majd),utolsó órára már nem megyek be,mert még nem is ettem,éhen meg nem fogok ott üldögélni



Hatalmas ötletekkel és elvárásokkal gazdagodtam önmagam irányába:
1. Nincs siránkozás. Mindent meg lehet oldani csak akarni kell.
2. Nem szedek több gyógyszert,hogy hízzak,mert hallucinálok tőle.
3. Nem gépezek hajnalokig. Lefekvés max. 11. kelés 6 45. Szigorú betartással.
4. Nem foglalkozom az életem sötét momentumaival,előre nézek és a jövőre koncentrálok.
5. Azt teszem amit szeretek: blogot,verset írok,zenét hallgatok,énekelek,Lacizok,húgizok és persze dolgozok és nem felejtem tanulok.
6. Év végére nem lehet semmiből sem rosszabb jegyem,mint 3-as,4,5 átlag a minimum.
7. Kimutatom az érzéseimet mindenki felé.
8. Nem érdekel,hogy ki milyen stílussal azonosít és,hogy szerinte az a stílus mit takar.

Hú,ez most így egy szuszra lehet kicsit sok volt,de betartom amennyire tudom és harcolok az új célért. Rendőr néni szeretnék lenni:)
Igen,ez hirtelen egy kicsit nagy váltás de szeretem az igazságot és megvan hozzá a kellő eszem,átlátom az ügyeket. Ügyvéd karrier felváltva,jön a rendőr:) Ja és az egyenruha színe is jól áll nekem. Köszönöm Zsolt! Most már tudom mi akarok lenni és megvan a motiváció is.

Amíg el nem felejtem amióta nem írtam:
Lett még egy kutyusom Lucienne,aki megakadályozza a betörőket. Igazi angyal,Jareddel nagyon szeretik egymást. Íme néhány kép a piciről:)
Valakinek van tippje,hogy milyen fajta?

Tomira is az új korszak köszöntött. Megfürdettem és levágtam a séróját.

Azt hiszem egyenlőre ennyi:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES